fredag 21. august 2009

var godt å være litt hjemme hos mamma igår :)
er blitt så mammadalt siden jeg flyttet hjemmenfra !
Har fått hentet sy-maskin nå,så nå må jeg bare ut å kjøpe stoff,å sette igang med syinga av voksipose :) spent på resultatet ! :p
Er stolt og sjokkert av meg selv ! la meg kl 22.00 igår !
å det er TIDLIG til å være meg ! :) men fy søren så got det var å få sove så lenge :)
Men våkna imårrest,uten stemme å hadde så sinnsykt vondt i halsen ! :(
er gått sånn høvelig over nå,men er fortsatt dritvondt :(
klarer ikke å spise eller noe.,..fikk i meg litt is da..
Formen var helt for jævlig,men ble bedre etter en dusj..
har fått rydda å styra litt her nå til i kveld.
Da kommer stian hjem :) gjett hvem som skal sove lenge imorgen ??!
jo..jeg ! :)
Skal å se på huset imorgen :) gleder meg myye !
huset er svææært ! :) så veldig spent på hvordan det ser ut inne :)

jaae..blogger mer senere :)

SAVNER KARINA Å PETRA <3

1 kommentar: