lørdag 15. august 2009

Frekke gammle kjærringer !

Var greit å stå opp idag :)
Karina sov litt lengere enn meg,så jeg fikk styra litt selv i huset.
fikk lagt sammen alt av klær,vaska å rydda litt :)
Også var Ida(ste-søskenbarn) innom med en stor pose med klær til meg :)
mye dær som falt i smak ! :)
Til frokost idag fikk Emma for første gang smake på brødskive med leverpostei på :)
Noe som i begynnelsen falt veldig i smak,men som etterhvert ble spytta ut,så gikk over til grøten igjen :)
Morsomt når di begynner å bli så store å kan smake på nye ting :)
Flink er hun blitt også,kryper som en helt over gulvet her,og setter seg selv opp,men må støtte seg med en hånd :) Er stolt av lille snuppa !
Merker nå at tiden går så alt for fort ! er ikke lenge siden hun va bittelita å bare lå der å pluddra. Nå er hun overalt til en hver tid ! så man må bare nyte hver en dag har jeg merket ! :) Men morsomt er det !!

Har vært på Sortland idag også ilamme Karina og lille petra :)
Skulle på cafè og spise og må si jeg ble rimelig sjokka !
Var ganske fullt på cafèen,men det var noen som skulle gå,så di sa vi kunne ta bordet demmes. Mens vi holdt på å rigge til med vognene,så kom det 2 gamle damer og bare satte seg ned. Sa til hu ene dama at vi var på tur til å sette oss der og fikk til svar: "ja,men nå satte jeg meg her" !!! :O HALLO ???!! ble så forbanna at jeg bare svarte fy faen å gikk !
Her går gde eldre rundt å plapprer om hvor respektløse alle ungdommer idag er,men seg selv tenker di faen ikke på !!
respektløse gammle kjærring !!!
Men,bortsett fra det så har dagen vært ganske flott :)
Ene ungen er i seng nå,så når resten finner senga så blir det grilling å film :)
gleder meg :)

Har også hatt invasjon av veps her idag !
Jeg satt å ga Emma mat,og karina ga Petra mat,å plutselig kommer Martine inn å roper at det kommer en humle(som da var en veps)..den kom inn i stua og kom bort til oss,så vi fløy opp av sofaen å ut på stue golvet. da så jeg 2 til i gangen,så vi alle sammen løp inn på soverommet å satt der å ga mat til di minste ;)
snakker om å være hysteriske !
gikk ut i stua etterpå,jeg med jif vindus-spray og en kopphånduk,og karina med fluesmekkeren...på jakt etter veps :) fikk tatt den ene da,di andre fløy ut :)
tro meg,det måtte ha vært litt av et syn !! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar