tirsdag 25. august 2009

Flause !!!

Har helt glemt av bloggen i det siste !
Det skjer så mye om dagene,så rekker ikke å tenke på det engang..
Nå er det bare 3 dager til jeg drar til Bodø :D
Gleder emg noe helt syyykt !! :) skal bli så utrolig godt å treffe alle folkene igjen,å bare ha en hel helg fri :)
Karina er her fortsatt,men det kommer vell ikke som noen bombe ! :p
Og idag var Victoria her :) Koselig :)
Laget tandori til middag/kvelds :)
Martine ble stukket a veps i barnehagen igår...5 ganger på ryggen :/
men det gikk bare godt da :) sånn bortsett fra at hun er helt hysterisk nå når dun ser ei veps !!

hadde kjøretime idag..å gjett hvem som klarte å kvele bilen MIDT i sentrum og mitt i et kryss ?!?!?!? jo..JEG !! fy faen for ei flause !! :p
skal kjøre igjen imorgen,og en gang i neste uka,så er det på glattkjøringsbanen :)
Jeg og karina får kjøre sammen,dit og til Harstad :)

Vet ikke hva jeg skal blogge om,så...senere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar