tirsdag 18. august 2009

Bodø neste ! :)

Igår var en helt fantastisk dag :)
Marita kom på besøk,å det var så utrulig godt å se henne igjen :)
har ikke sett henne siden jeg bodde i bodø (2007) :)
Vi laga taco til middag,å avtalte at jeg skal komme til bodø om 2 uker :)
har funnet flybillettet,og barnevakt er nesten i boks :D
gleder meg sykt til å møte alle folkene igjen !! :)

det triste med dagen var at Karina dro hjem igjen :/
er blitt så vant til å ha henne her.
var rart å legge seg alene igår :p
men hun kommer tilbake idag :)
skal se til Emma imorgen når jeg har kjøretime :)
Grugleder meg :p men det skal bli godt å bli ferdig nå å få lappen i boks !
trenger den virkelig !

Emma er blitt kjempeflink til å krype nå.
Igår krøyp hun igjennom hele stua,inn på kjøkkenet å ut i gangen :)

Nå skal jeg gi Emma mat,å legge meg på sofaen :)
er helt skutt ! hodet verker og kroppen føles tung ! :/
må vel også finne fram teoriboka å oppdatere meg litt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar