onsdag 19. august 2009

Piercing

Karina lå hos meg inatt også...var meiningen hun skulle ha Emma mens jeg hadde kjøretime :) Men noe skjedde inatt,for jeg klarte ikke å snu hodet imårrest :/
var helt for J***** ! tok smertestillende,smurte på smertestillende salve og Karina masserte meg med tigerbalsam,og jeg tok en varm dusj...ble bedre,men ikke bra nok,så jeg ringte å fikk ny kjøretime :) imorgen kl halv 9 :)
Emma er hos gudmora si inatt :) Savner henne litt,men hun har det bra der :)

Tok hull i navelen idag :s Karina skulle ta,og jeg fikk plutselig lyst jeg også..
trodde det skulle være driiit vondt,men det var ikke så ille som jeg forventa :)

2 hull i trynet ble også til 4 inatt... fikk stanga igjennom di gamle hullene..så nå er det hull i overleppa,underleppa og 2 i tunga... :p
minst ett av dem skal ut,vet bare ikke hvilket enda :)

Gleder meg til imorgen ! :)
Kjøretime-Emma kommer hjem-middag hos mamma :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar