tirsdag 11. august 2009

Grottebadet :)

Dagen idag startet med stress !!
Karina og lille Petra lå her inatt,og Karina skulle til tannlegen imårrest,så jeg skulle ha Petra imens. Satte ringeklokka på halv 7,slik at jeg kunne stå opp å dusje å ordne meg før ungene våknet,siden jeg skulle til Harstad.
Men i søvne så har jeg klart å slått av vekkeklokka,så våkna av Emma som skrek,som igjen vekte Petra,og i tillegg sto Martine opp. Yes ! 3 unger,som skulle kles på,skiftes på å ha mat ! Når skulle jeg få dusje liksom ??!
men..Petra sovna mens jeg sto opp med Emma,så det ordnet seg :)
Jeg og Anne Mari tok med oss Emma og Martine å dro til Grottebadet i Harstad,der vi kosa oss myyye !! :) Skal tilbake dit en dag !!
Emma var så sliten til slutt at hun sovna mens jeg kledde på henne :)
Koselig dag !! :)

Imorgen kommer forhåpentligvis Karina å lille snuppa !! :)
En dag uten dem merkes !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar