fredag 7. august 2009

Sommerferie å stress !

Lenge siden jeg har skrevet nå,men har vært på ferie og dagen består av stress for tiden,så det blir lite tid !
Den 25. dro hele hurven til Ballangen på campingtur ;) Var der sammen med svigersan til søndag. Da dro vi til Sverige (boden)og var der ei uke.
Flott ferie å fint vær hele tiden ! :)
Solbrendt ble jeg også,å det noe ekstremt med tanke på at jeg bare lå ved bassenget et par timer. Men,er blitt brun nå :)
Det største med ferien for min egen del var vel Ikea !! Handla mye nytt der :)
Så nå skal vi investere i ny tv,sofa og stue bord :) DA blir det bra her ;)
Kom hjem på Mandag,å huset er kaos !!! Hele badet er fyllt opp med klær som skal vaskes,alt av ting skal på plass og huset skal ryddes og vaskes...ser ingen ende på noe..i tillegg er jeg alene med begge kidzan,så ting tar tid !
Karina og "tante" si lille Petra har vært her inatt da :) godt å få møte dem igjen,for er det noen jeg virkelig har savna,så er det dem !! :)

Idag er også dagen ! dagen jeg og Stian bestemte oss for å gifte oss..men ting har ikke helt gått etter planen da,med flytting og en unge til..
en annen ganga kansje ;)


Litt bilder fra ferien :) og da jeg og Karina tok ungene med oss på sortlandstur :)
Bildet av sklia et fra leo`s lekeland i luleå,å det er den råeste sklia i verden !! ;) syke for ei fart man får !




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar