søndag 16. august 2009

baketips ?

Fikk endelig sovet litt ut ! :)
Sov til i ti halv elleve tiden :) da var det godt å stå opp !
Har vaska over gulvene nå,lagt sammen litt klær,baka brød og brownies :)
Planen var å bruke opp melka å eggene før di gikk ut av dato,men det skulle visst ikke være melk i brownies :p så tips tas imot takk !! :) må få baka noe med melk i :p men vet ikke hva...noe enkelt !

Emma begynt eå riste idag også da jeg ga henne mat..men denne gangen var det kun armene og overkroppen som rista...har ikke kontaktet legen enda..skal se det litt an først...siden det ikke var så kraftig som sist..vet ikke om det var samme greia engang.
Håper så inderlig at hun ikke har epilepsi !! hvordan skal fremtiden da bli? full av bekymringer :(

Karina har dratt hjem en tur,men kommer kansje tilbake ikveld :)
håper det,for jeg kjeder meg alene nå :p er blitt så vant til å ha henne og petra her :) di har bare vært borte noen få timer,men savner dem allerede :)

Huset er også solgt,så vi må flytte :/ den nye hus-eieren var her idag med en ny kontrakt...innen 1.oktober må vi være ute...er så typisk !! har bare bodd her noen få mnd..kjenner jeg blir litt sliten av all flyttinga...
men..om vi får bo der som det er planen at vi skal bo,så er det for det første bare rett borti gata her,og huset er gigantisk !! med en stooor garasje ! :)
huset har 3 etasjer.. :p har ikke vært inne å sett enda,men stian skulle ringe han som eier det ikveld :)

resten av dagen idag,består av sofa-tid...søndag er sofa-dag ;)
kjenner meg litt sliten for tiden :/ og begynner å bli ganske lei av pc`en nå !! har nesten ikke sett på tv på en hel uke nå..så film tid ikveld :)

Q: Hva kan jeg bake som inneholder melk og som er raskt å enkelt å bake ? :)

2 kommentarer: