torsdag 13. august 2009

Lang dag !

Dårlig start på dagen idag ! Tror aldri jeg har vært så trøtt i hele mitt liv !
vet ikke hva kl var da jeg våknet av skrikinga til Emma,men det var tidlig.
å ekstra tungt var det å stå opp når jeg ser på Karina som enda ligger å sover :(
Men men...greit å ha litt god tid på seg om morgen da,når man skal ut.
Var på kontroll med både Emma og Martine idag.
Emma er blitt hele 65 cm lang og 6590g. Men hadde lagt lite på seg den siste mnd,så skal tilbake om 3 uker på vektkontroll. Men hun er syk og i det siste har det vært varmt ute,så matlysten hennes er blitt litt redusert.
Helsesøster skryter også av henne :) er blitt veldig flink og ligger langt foran på motorikken. Er begynt å krabbe,og klarer nesten å sette seg selv opp.
flinka mi <3
Martine var det litt morsomt å veie å måle. Er noen år siden sist jeg var på kontroll med henne :) Hele 110,5 cm og 20.4 kg :) flink til å telle var hun også :p

Har også vært nede på Sortland idag sammen med ungene,Karina og lille Petra :)
var på milano og spiste pizza :) koselig ! :)
ellers så har vi bare trødd litt rundt om kring. spurte litt rundt etter jobb,siden jeg nå slutter på Glitter. Må finne en jobb som innebærer dagtig. blir vanskelig å jobbe kveld nå når jeg er alene med ungene.
har også pratet med kjøreskolen,så i neste uken begynner jeg forhåpentligvis å kjøre igjen. trenger virkelig lappen nå !!

Nå har jeg fått rydda litt i huset å skifta på senga :)fikk plutselig så mye energi !! men,det forsvant fort da hauværken kom :/
så nå er det sofaen en liten stund,så skal jeg prøve å komme meg i seng før kl 2-3 :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar