onsdag 3. mars 2010

Vibratone :D

Elsker den !! for dere som er skeptiske(forståelig nok) eller ikke har prøvd..PRØV DEN !! :) Har bare brukt den i et par dager nå da,men kjenner at kroppen jobber! og får jo en deilig massasje :p
Men skal du bestille..ikke gjør det på tvins.com som jeg gjorde :) fant ut 2 dager etterpå at di også selges på nytt og nyttig, og på ellos,til halve prisen :)

anyway...sto tidlig opp idag :/ hadde et lite håp om å kunne sove lenge idag,men minsta her var ikke enig i det ;)
Nå er det vel en time siden frokosten ble inntatt,og snuppa begynner å bli sigen på øyelokka,så skal snart lure henen i seng :) før jeg tar fram moppen og vasker hus :)
tenker at jeg tar helgevasken idag,så er det gjort :) så får vi kasnje besøk i helgen av Gudmora til Martine :)) da tenker jeg hun blir glad ! :p
Stian kom hjem igår da :) men dro imårrest...men nå blir han bare borte i 3-4 dager før han kommer hjem å blir ei uke :)))
Neste helg drar vi til Tromsø (jeg og han),ei hel helg :D gleder meg !!

vel..blogger mer senere ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar