fredag 5. mars 2010

Halv-barnefri-helg ;)

Har kosa oss skikkelig idag,jeg og ungene :)
lagde rundstykker og te til frokost,har sett på film og ommøblert stua :)
Nå sover Emma,Martine ser tegnefilm å jeg steker vaffler :)
skal snart begynne med middagen,og pakke ned til Martine som skal til besteforeldrene til imorgen :)
Så ikveld blir det bare meg og Emma.
Norske talenter får jeg heller ikke sett ikveld..siden Emma var så snill og kasta fjernkontrollen i badekaret igår,og noe har skjedd,så tv`en funker ikke :/
Blir pc-kveld på meg idag da :) *home & away*

Ellers så gleeeder jeg meg til imorgen :D Victoria er hjemme,så hun kommer kansje imorgen :))) Søndag blir det kansje også besøk,og stian kommer kansje hjem :) å blir hjemme ei hel uke :D så drar vi til Tromsø neste helg,bare jeg og han,så har mye bra i vente :D <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar