torsdag 11. mars 2010

Sortland/Tromsø ?

Nå er det ikke sikkert det blir tromsø tur..
Først skulle vi egentlig dra,jeg,stian og et venne par til...men så kunne ikke de dra pga noe i familien,men jeg så fram til en helg med bare stian da :)
Men,Emma fikk feber ikveld :( og blir ikke den bedre så vil jeg ikke dra fra henne :(
Har gledet meg kjempemye..men slik er det med barn..er ikka alltid at ting går som planlagt :) Er jo kjipt,men det kommer flere helger og muligheter :))

Stian er dratt på kjøring igjen nå..men kommer hjem ikveld da :)
Sa til han at han ikke trengte å stresse med å komme hjem da..siden jeg skal ha tv-kveld med Anne Mari :))

Vel..det var vel det eneste "nye" iløpet av dagen :))
Krysser fingrer og tær på at Emma blir bedre til i morgen !! har så fryktelig lyst å dra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar