tirsdag 2. mars 2010

Tjoohei !

Er leeenge siden jeg har blogget nå,men grunnene er mange :)
anyway..er tilbake :D
Idag har jeg bursdag ! :)) En kjedelig bursdag !
Sto opp i halv 7 tia med begge kidsa,som våknet sikkert en time før :/
Snille mammaen min kom å hentet Martine å kjørte henne i barnehagen,siden magen min ikke er helt god idag :)
dagen har gått..skulle egentlig rydde å vaske litt,men sofaen tok meg da jeg hadde lagt Emma :) har fått gjort litt,men ikke mye.
Middagen som jeg har gledet meg til siden igår,klarte jeg selvfølgelig å ødelegge !
Skulle lage blomkål suppe,men klarte å svi den !
Nå er jeg i det late hjørnet å har inntatt sofaen,og her blir jeg resten av dagen !
Helt alene,på min egen bursdag..ikke så mye som ei kake her :(
til og med min egen far klarte å ødelegge starten av dagen ! men men...
Stian skulle også komme hjem idag,men kommer ikke før i morgen.
Å ja..vi er vel sammen igjen :) prøver iallefall :)
det har vært mye fram og tilbake nå,å vi har en del ting å jobbe med..så vi får se :)
Bor heller ikke sammen med Karina lengere. det er forsåvidt lenge siden hun flyttet ut. 2 venninner sammen,med barn..det går ikke :)
Ellers så har det ikke hendt så utrolig mye..jeg skal bli gudmor da til sommeren :D Noe jeg gleder meg så sykt mye til :D:D Endelig en annen jeg kan skjemme bort litt ;)
Ellers så er det ingenting...som jeg trenger å skrive her iallefall :)
nå skal jeg virkelig skjærpe meg,og skrive hver dag !! :) (prøøøver iallefall) :)
Er fri for pc,så skal iallefall skrive så fort jeg får tak i en :) Har fått lånt en av Fridus nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar