torsdag 11. mars 2010

Tromsø here we come :))

Endelig var barnevakta i boks å hotell bestillt !
Så for meg at hele Tromsø turen ble spolert..men med værdens beste familie og gudmor som stiller opp,så blir det tur alikevell imorgen :))
kjører litt senrer enn planlagt da,siden vi ikke får avlevert ungene før på ettermiddagen,men men :) jeg sier meg meget fornøyd med å få dra i det hele tatt!
Gleder meg til å treffe Victoria igjen,å bare få alene tid med Stian :)
Skal huske på å kose meg myyye ;)

Ellers så skjer det ikke så fryktelig mye i mitt liv for tiden.. dagene går i det samme hver dag: husvask,kles-vask,matlaging,rydding,bleieskift,leking med barna osv sov :p ikke så fryktelig spennede,men jeg trives i den rollen :)

Stian har også vært hjemme hele denne uken..har vært så utrolig godt å være 2 disse dagene ! så jeg gruer meg litt til han drar igjen.

Nå skal vi se film,mens Emma sover og før hun blir hentet :)
Beste gudmora skal ha henne litt mens vi er på møte med barnehagen :)

Får se om det ikke skjer noe spennende iløpet av dagen jeg kan blogge om senere :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar