søndag 5. juli 2009

Flott helg :)

Helga har vært helt topp !
Lørdags morgen dro jeg,Stian å ungene til Harstad.
Ble en tur på biltema og en lys butikk,så spiste vi på Dolly D, og dro hjem.
Ble en kort tur,men godt å få litt familietid :)
Senere på kvelden dro jeg ut med noen venninner.. Var utrolig morsomt,og mye folk !! :)
Gleder meg til neste gang !
Emma Var ekstremt urolig,av en eller annen grunn.. Vi tror det er tennene som plager,men..
Egentlig glad jeg skulle ut :p Stian slet en stund med henne...men hun sovna til slutt :)

Litt bilder fra kvelden :)

Meg før jeg dro ut :)
Hehe ;) Interessangt weronica?
Jeanette og (sure) Cathrine :) (er ikke sur da)
Wera :)


Idag har vi vært hos svigersene å grilla å spist kake :) *nam*
Er vel igrunnen det eneste vi har gjort idag da :)
Formen er overaskende fin også :) kjener ikke at jeg har vært ute :)

Slenger med noen bilder fra Lørdags-kvelden ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar