tirsdag 7. juli 2009

Effektiv !

Glemte å skrive igår,så får skrive dobbelt idag :)
Igår kan man godt si at jeg var i det effektive hjørnet..vaska huset fra morgen til kveld :)
tror aldri det har vært så rent her som det er nå :p
Men så utrolig godt !! Ble også lei av å se den samme stua hver dag,så flytta om på ting slik di var før :)
Eneste jeg har igjen nå er rommet til Martine å badet..men det tar jeg idag :)
Har også kasta meg i brød-bakinga ;) (det er ikke ofte) !!

Emma er i en litt skummel alder for tia..:p
Tør ikke lengere å snu ryggen til når hun sitter i vippestolen,for hun skal IKKE ligge..men sitte rett opp og ned :)
Har begynt å dra seg opp av vippestolen nå...




Stian var på kontroll med henne idag (hans tur nå) :p
Var hele 6440g og 62 cm :) Lille prinsessa <3 Fikk vaksine også (var igrunnen derfor stian dro med henne å ikke jeg) :p HATER det...får så vondt i meg når di stikker henne og jeg må holde fast :( Fikk mat nå rhun kom hjem,og sover som en stein nå :) Stresser en del inni meg for tia..skal ha barndåp på søndag,og føler at INGENTING er i boks...selv om det er det :p Gleder meg til dagen er over :)

ÅÅÅ ! så må jeg bare tilføye et bilde :p Laga pizza (kjøp-pizza da) her om dagen. gikk forbi ovnen å skulle bare kjike inn for å se om den snart var ferdig,og holdt på å le meg ihjel !!! :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar